prof. László Józsa, CSc.

prof. László Józsa, CSc.
Name: prof. László Józsa, CSc.
Faculty: Faculty of Economics and Informatics
Department: Department of Economics and Management
Position: Professor
Office: G316
E-mail:
Phone +421 35 32 60 621
Person responsible for the profile subjects of the study programme:
Corporate Ecnomics and Management (1. degree, full-time and external form)
Business Economics and Management (2. degree, full-time and external form)
Business Economics and Management (3. degree, full-time and external form)

University studies
Veszprém University of Chemical Engineering
Chemical Engineering and Process Engineering
1979 - 1984
Marx Károly University of Economic Sciences
industry
1986 - 1988
PhD. study
Hungarian Academy of Sciences
PhD in Economics
- 1994
Habilitation
University of West Hungary
Marketing
2001
Inauguration for professor
Széchenyi István University
marketing and management
2008

Employment
J. Selye University, Faculty of Economics
professor
2013 -


Research area Marketing strategy Commerce Marketingcommunication



Publications listed in the CREPČ2 central database

Download
Skupina V - Vedecký výstup publikačnej činnosti (V1, V2, V3)

Počet výstupov: 26

V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka (9)

V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu (17)

Skupina O - Odborný výstup publikačnej činnosti (O1, O2, O3)

Počet výstupov: 11

O1 Odborný výstup publikačnej činnosti ako celok (1)

O2 Odborný výstup publikačnej činnosti ako časť knižnej publikácie alebo zborníka (7)

O3 Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu (3)

Skupina P - Pedagogický výstup publikačnej činnosti (P1, P2)

Počet výstupov: 0

Skupina U - Umelecký výstup publikačnej činnosti (U1, U2, U3)

Počet výstupov: 0

Skupina D - Dokument práv duševného vlastníctva (D1)

Počet výstupov: 0

Skupina I - Iný výstup publikačnej činnosti (I1, I2, I3)

Počet výstupov: 0

Skupina A1 - Knižné publikácie charakteru vedeckej monografie (AAA, AAB, ABA, ABB, ABC, ABD)

Počet výstupov: 0

Skupina A2 - Ostatné knižné publikácie (ACA, ACB, BAA, BAB, BCB, BCI, CAA, CAB, EAI, EAJ, FAI)

Počet výstupov: 3

BAA Odborné knižné publikácie vydané v zahraničných vydavateľstvách (2)

FAI Zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky, atlasy...) (1)

Skupina B - Publikácie v karentovaných časopisoch alebo registrované vo WoS a Scopus (ADC, ADD, BDC, BDD, CDC, CDD, ADM, ADN, BDM, BDN)

Počet výstupov: 10

ADC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch (1)

ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS (9)

Skupina P - Patenty (AGJ)

Počet výstupov: 0

Skupina D - Ostatné sledované publikácie (ACC, ACD, ADE, ADF, AEC, AED, AEG, AEH, AFA, AFB, AFC, AFD, AFE, AFF, AFG, AFH, AEM, AEN, BBA, BBB, BCK, BDA, BDB, BDE, BDF, BEE, BEF, BFA, BFB, CBA, CBB, CDE, CDF)

Počet výstupov: 62

ADE Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch (20)

ADF Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch (2)

AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách (2)

AED Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách (1)

AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách (18)

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách (9)

AFG Abstrakty príspevkov zo zahraničných vedeckých konferencií (6)

AFH Abstrakty príspevkov z domácich vedeckých konferencií (1)

BBA Kapitoly v odborných knižných publikáciách vydané v zahraničných vydavateľstvách (1)

BEE Odborné práce v zahraničných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných) (2)

Skupina O - Iné, nesledované publikácie (AFK, AFL, AGI, CAI, CAJ, CEC, CED, CGC, CGD, CIA, CIB, CJA, CJB, CKA, CKB, DAI, EDI, EDJ, GAI, GHG, GII)

Počet výstupov: 0

Ostatné - mimo kategórií MŠSR

Počet výstupov: 0

Počet výstupov spolu: 112

ŠTATISTIKA OHLASOV: 82

Štatistika ohlasov s kategóriou podľa Vyhlášky č. 397/2020 Z. z: počet ohlasov: 77

Citácia v publikácii vrátane citácie v publikácii registrovanej v iných databázach okrem citačných indexov: počet ohlasov: 6

Citácia v publikácii registrovaná v citačných indexoch: počet ohlasov: 71

Štatistika ohlasov s kategóriou podľa Vyhlášky č. 456/2012 Z. z: počet ohlasov: 5

Citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS: počet ohlasov: 5



Józsa László

Podmienky vyhľadávania: (Osoba: 114311 | Józsa, László (1960-), UJSFEIKEM, 01.02.2025-), (Databáza indexujúca publikáciu: (Databáza indexujúca publikáciu: (17 | Web of Science Core Collection, WOS CC Alebo 33 | Current Content Connect, CCC)))

Zoradenie výstupu: Kategória

Formát výstupu: ISBD CREPČ

Vytvorené zo systému CREPČ dňa 12.8.2025 8:17:00

___________________________________________________________________________________

Výstup záznamov od roku 2022

O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu - spolu: 1

O3_001: Digitalization and its impact on contemporary marketing strategies and practices / Cham, Tat-Huei [Autor, 20%] ; Cheah, Jun-Hwa [Autor, 20%] ; Memon, Mumtaz Ali [Autor, 20%] ; Kim-Shyan [Autor, 20%] ; Józsa, László [Autor, UJSEFKEK, 20%]. – [angličtina]. – [OV 080]. – [ŠO 6213]. – [článok]. – [recenzované]. – DOI 10.1057/s41270-022-00167-6. – WOS CC ; SCO.

In: Journal of Marketing Analytics [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – London (Veľká Británia) : Springer Nature. Palgrave Macmillan. – ISSN 2050-3318. – ISSN (online) 2050-3326. – Roč. 10, č. 2 (2022), s. 103-105 [tlačená forma] [online]. – CiteScore: 6 ; IF: 3.0 ; SJR: 0,792 ; SNIP: 1,331

2022, JCI - Business - Q3; 2022, Scimago - Economics, econometrics and finance (miscellaneous) - Q1, Marketing - Q2, Statistics, probability and uncertainty - Q2, Strategy and management - Q2

V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu - spolu: 5

V3_001: Beliefs about advertising in China: Empirical evidence from Hong Kong and Shanghai consumers / Józsa, László [Autor, 25%] ; Insch, Andrea [Autor, 25%] ; Krisjanous, Jayne [Autor, 25%] ; Fam, Kim-Shyan [Autor, 25%]. – [angličtina]. – [OV 080]. – [ŠO 6213]. – [článok]. – [recenzované]. – DOI 10.1108/07363761011086344. – SCO ; CCC ; WOS CC.

In: The Journal of consumer marketing [textový dokument (print)] . – Bradford (Veľká Británia) : Emerald Group Publishing. – ISSN 0736-3761. – Roč. 27, č. 7 (2010), s. 594-603

V3_002: Business culture and behavioral characteristics / Tóth, Zsuzsanna [Autor, UJSEFKJP, 25%] ; Józsa, László [Autor, UJSEFKEK, 25%] ; Seres Huszárik, Erika [Autor, UJSEFKEK, 25%] ; Fam, Kim-Shyan [Autor, 25%]. – [angličtina]. – [OV 080]. – [ŠO 6213]. – [článok]. – [recenzované]. – SCO ; WOS CC.

In: Acta Polytechnica Hungarica [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : An international peer-reviewed scientific journal of Óbuda University, Hungarian Academy of Engineering and IEEE Hungary Section : journal of applied sciences. – Budapešt (Maďarsko) : Óbudai Egyetem. – ISSN 1785-8860. – ISSN (online) 2064-2687. – Roč. 19, č. 7 (2022), s. 69-86 [tlačená forma] [online]. – AIS: 0.170 ; CiteScore: 4,5 ; IF: 1.7 ; SJR: 0,353 ; SNIP: 0,692

2022, AIS - Engineering, multidisciplinary - Q4; 2022, JCI - Engineering, multidisciplinary - Q2; 2022, JIF - Engineering, multidisciplinary - Q3; 2022, Scimago - Engineering (miscellaneous) - Q2, Multidisciplinary - Q2

V3_003: In-store marketing: a strategic perspective / Oly Ndubisi, Nelson [Autor, 14.286%] ; Fam, Kim-Shyan [Autor, 14.286%] ; Merrilees, Bill [Autor, 14.286%] ; Richard, James E. [Autor, 14.286%] ; Józsa, László [Autor, 14.285%] ; li, Yongqiang [Autor, 14.285%] ; Krisjanous, Jayne [Autor, 14.286%]. – [angličtina]. – [OV 080]. – [ŠO 6213]. – [článok]. – [recenzované]. – DOI 10.1108/13555851111120470. – SCO ; WOS CC.

In: Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Bingley (Veľká Británia) : Emerald Group Publishing. – ISSN 1355-5855. – ISSN (online) 1758-4248. – Roč. 23, č. 2 (2011), s. 165-176 [tlačená forma] [online]. – SJR: 0,293 ; CiteScore: 2,1 ; SNIP: 0,991

V3_004: Special Issue: Retailing in Asia / Fam, Kim-Shyan [Autor, 33.333%] ; Gazley, Aaron [Autor, 33.334%] ; Józsa, László [Autor, 33.333%]. – [angličtina]. – [OV 080]. – [ŠO 6213]. – [článok]. – [recenzované]. – DOI 10.1080/09593969.2012.683326. – WOS CC.

In: International Review of Retail, Distribution and Consumer Research [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Stirling (Veľká Británia) : Taylor & Francis Group. – ISSN 09593969. – ISSN (online) 14664402. – Roč. 22, č. 3 (2012), s. 241-242 [online] [tlačená forma]

V3_005: The Changing Business Ethics and Etiquette, in Slovakia and Hungary, due to Globalization / Tóth, Zsuzsanna [Autor, UJSEFKJP, 20%] ; Józsa, László [Autor, UJSEFKEK, 20%] ; Seres Huszárik, Erika [Autor, UJSEFKEK, 20%] ; Fam, Kim-Shyan [Autor, 15%] ; Salehhuddin Sharipudin, Mohamad-Noor [Autor, 15%] ; Ayub, Suffian Hadi [Autor, 10%]. – [angličtina]. – [OV 080]. – [ŠO 6213]. – [článok]. – [recenzované]. – DOI 10.12700/APH.21.6.2024.6.5. – SCO ; WOS CC.

In: Acta Polytechnica Hungarica [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : An international peer-reviewed scientific journal of Óbuda University, Hungarian Academy of Engineering and IEEE Hungary Section : journal of applied sciences. – Budapešt (Maďarsko) : Óbudai Egyetem. – ISSN 1785-8860. – ISSN (online) 2064-2687. – Roč. 21, č. 6 (2024), s. 89-106 [tlačená forma] [online]. – Nordic List: 1

Výstup záznamov do roku 2021

ADC - Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch - spolu: 1

ADC_001: Mobile shopping platform characteristics as consumer behavior determinants / Liu, Yang-Yang [Autor, 20%] ; Li, Qi [Autor, 20%] ; Edu, Tudor Mihai [Autor, 20%] ; Józsa, László [Autor, UJSEFKEK, 20%] ; Negricea, Iliuta Costel [Autor, 20%]. – [angličtina]. – [OV 080]. – [článok]. – DOI 10.1108/APJML-05-2019-0308. – CCC ; SCO ; WOS CC.

In: Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Bingley (Veľká Británia) : Emerald Group Publishing. – ISSN 1355-5855. – ISSN (online) 1758-4248. – Roč. 32, č. 7 (2020), s. 1565-1587 [tlačená forma] [online]. – SJR: 0,601 ; CiteScore: 4,5 ; SNIP: 1,138 ; IF: 3.979 ; AIS: 0.334

2020, AIS - Business - Q4; 2020, JIF - Business - Q3; 2020, Scimago - Business and international management - Q2, Marketing - Q2, Strategy and management - Q2

ADM - Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS - spolu: 4

ADM_001: Beliefs and Attitude Towards Political Advertising During Malaysia's GE14 Political Tsunami / Lau, Wee-Ming [Autor, 20%] ; Józsa, László [Autor, UJSEFKEK, 30%] ; Chan, Yoong-Wai [Autor, 20%] ; Fong, Yee-Ling [Autor, 10%] ; Ting, Hiram [Autor, 10%] ; Tan, Kim-Lim [Autor, 10%]. – [angličtina]. – [OV 080]. – [článok]. – DOI 10.33736/ijbs.3252.2020. – WOS CC ; SCO.

In: International Journal of Business and Society [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Kota Samarahan (Malajzia) : University of Malaysia Sarawak. – ISSN 1511-6670. – Roč. 21, č. 1 (2020), s. 285-299 [tlačená forma] [online]. – SJR: 0,236 ; CiteScore: 1,2 ; SNIP: 0,57 ; AIS: 0.107

2020, AIS - Business - Q3; 2020, Scimago - Business and international management - Q3, Economics and econometrics - Q3, Finance - Q3, Strategy and management - Q3

ADM_002: Client groups in the early stage of the lifecycle of business relationships on the advertising market / Seres Huszárik, Erika [Autor, [Interný doktorand]UJSEFKEK, 34%] ; Józsa, László [Autor, UJSEFKEK, 33%] ; Hevesi, Endre [Autor, UJSEFKJP, 33%]. – [angličtina]. – [OV 080]. – [článok]. – DOI 10.21272/mmi.2017.3-02. – WOS CC.

In: Marketing and Management of Innovations [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Sumy (Ukrajina) : Sumy State University. – ISSN 2218-4511. – ISSN (online) 2227-6718. – TUTPR signatúra E067764. – Roč. 8, č. 3 (2017), s. 23-32 [tlačená forma] [online]

ADM_003: Factors Determining the Development of Business Relationships in the Advertising Market / Seres Huszárik, Erika [Autor, [Interný doktorand]UJSEFKEK, 34%] ; Józsa, László [Autor, UJSEFKEK, 33%] ; Tóth, Zsuzsanna [Autor, UJSEFKJP, 33%]. – [angličtina]. – [OV 080]. – [článok]. – WOS CC ; SCO.

In: Acta Polytechnica Hungarica [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : An international peer-reviewed scientific journal of Óbuda University, Hungarian Academy of Engineering and IEEE Hungary Section : journal of applied sciences. – Budapešt (Maďarsko) : Óbudai Egyetem. – ISSN 1785-8860. – ISSN (online) 2064-2687. – Roč. 14, č. 8 (2017), s. 65-82 [tlačená forma] [online]. – IF: 0.909 ; SJR: 0,255 ; CiteScore: 2 ; SNIP: 0,934

ADM_004: Methods and approaches of complexity theory and fuzzy logic for intensity of university research in terms of creative work to be estimated / Galikhmetova, Marina [Autor, 25%] ; Koretskiy, Vladimir [Autor, 25%] ; Mardanova, Irina [Autor, 25%] ; Józsa, László [Autor, UJSEFKEK, 25%]. – [angličtina]. – [OV 080]. – [článok]. – DOI 10.15549/jeecar.v6i1.241. – SCO ; WOS CC.

In: Journal of Eastern European and Central Asian Research [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Minneapolis (USA) : Institute of Eastern Europe and Central Asia. – ISSN 2328-8272. – ISSN (online) 2328-8280. – Roč. 6, č. 1 (2019), s. 86-98 [tlačená forma] [online]. – SNIP: 0,485 ; SJR: 0,219 ; CiteScore: 0,4

2019, Scimago - Business and international management - Q3, Economics and econometrics - Q3, Finance - Q3, Marketing - Q3, Organizational behavior and human resource management - Q3, Strategy and management - Q3

AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách - spolu: 2

AFC_001: Business Behavioral Characteristics of Different Cultures / Tóth, Zsuzsanna [Autor, UJSEFKJP, 50%] ; Józsa, László [Autor, UJSEFKEK, 50%] ; 5th Annual China Marketing International Conference of Chinese-Scholar-Marketing-Association (CMIC) - Marketing Strategy in the Sharing Economy - Localization and Globalization, 5 [14.07.2017-17.07.2017, Peking, Čína]. – [angličtina]. – [OV 080]. – [príspevok z podujatia]. – [recenzované]. – WOS CC.

In: Proceedings of 2017 China Marketing International Conference [textový dokument (print)] : Marketing Strategy in the Sharing Economy: Localization and Globalization / Yang, Zaili [Zostavovateľ, editor]. – 1. vyd. – Hong Kong (Čína) : Asian Business Assoc., 2017. – ISSN 2357-190X, s. 189-204

AFC_002: Customer Groups in the Course of Advertising Cooperations / Seres Huszárik, Erika [Autor, [Interný doktorand]UJSEFKEK, 34%] ; Józsa, László [Autor, UJSEFKEK, 33%] ; Tóth, Zsuzsanna [Autor, [Interný doktorand]UJSEFKEK, 33%] ; 5th Annual China Marketing International Conference of Chinese-Scholar-Marketing-Association (CMIC) - Marketing Strategy in the Sharing Economy - Localization and Globalization, 5 [14.07.2017-17.07.2017, Peking, Čína]. – text. – [angličtina]. – [OV 080]. – [príspevok z podujatia]. – [recenzované]. – WOS CC.

In: Proceedings of 2017 China Marketing International Conference [textový dokument (print)] : Marketing Strategy in the Sharing Economy: Localization and Globalization / Yang, Zaili [Zostavovateľ, editor]. – 1. vyd. – Hong Kong (Čína) : Asian Business Assoc., 2017. – ISSN 2357-190X, s. 289-304

AFG - Abstrakty príspevkov zo zahraničných vedeckých konferencií - spolu: 1

AFG_001: Client Groups in the Early Stage of the Lifecycle of Business Relationships on the Advertising Market / Seres Huszárik, Erika [Autor, [Interný doktorand]UJSEFKEK, 34%] ; Józsa, László [Autor, UJSEFKEK, 33%] ; Hevesi, Endre [Autor, UJSEFKJP, 33%] ; International Scientific Conference, 3 [21.06.2021-24.06.2021, Lviv, Ukrajina]. – [angličtina]. – [OV 080]. – [abstrakt z podujatia - KP]. – WOS CC.

In: Economics, Management, Finance and Social Attributtes of Economic System [textový dokument (print)] : Proceedings of abstracts / [bez zostavovateľa] [Zostavovateľ, editor]. – 1. vyd. – Považská Bystrica (Slovensko) : BCSS, 2017. – ISBN 978-80-8154-208-4, s. 34-34

ŠTATISTIKA ZÁZNAMOV: 14

Podľa kategórie EPC od roku 2022

Počet všetkých záznamov: 6

V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu: 5

O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu: 1

Podľa kategórie EPC do roku 2021

Počet všetkých záznamov: 8

ADC - Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch: 1

ADM - Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS: 4

AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách: 2

AFG - Abstrakty príspevkov zo zahraničných vedeckých konferencií: 1

Podľa typu dokumentu

článok: 8

príspevok: 2

abstrakt z podujatia - KP: 1

Nezvolený typ dokumentu: 3

Podľa krajiny vydania

Počet domácich vydaní: 1

Počet zahraničných vydaní: 13

Podľa oblasti výskumu

080 Ekonómia a manažment: 14

Podľa študijného odboru

6213 ekonómia a manažment: 6

Podľa podujatia

Počet všetkých konferenčných publikácií a príspevkov: 3

Z toho na zahraničných podujatiach: 3

Podľa databáz a citačných indexov (obsahuje čakateľov)

CCC Current Content Connect: 2

SCO SCOPUS: 9

WOS CC Web of Science Core Collection: 14

Podľa metrík

AIS: 3

CiteScore: 7

IF: 4

Nordic List: 1

SJR: 7

SNIP: 7

Podľa kvartilov

Počet záznamov s kvartilom AIS: 3

Z toho Q3: 1

Z toho Q4: 2

Počet záznamov s kvartilom JCI: 2

Z toho Q2: 1

Z toho Q3: 1

Počet záznamov s kvartilom JCR: 2

Z toho Q3: 2

Počet záznamov s kvartilom Scimago: 5

Z toho Q1: 1

Z toho Q2: 3

Z toho Q3: 2

Podľa kategórie ohlasov

Počet publikácií s ohlasom: 12

Počet jedinečných ohlasov: 74

Počet ohlasov kategorizovaných podľa vyhlášky č. 456/2012: 5

Z toho bez autocitácií: 5

01 Citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch WOS CC a SCOPUS: 5

Z toho bez autocitácií: 5

Počet ohlasov kategorizovaných podľa vyhlášky č. 397/2020: 69

Z toho bez autocitácií: 69

01 Citácia v publikácii registrovaná v citačných indexoch: 66

Z toho bez autocitácií: 66

02 Citácia v publikácii vrátane citácie v publikácii registrovanej v iných databázach okrem citačných indexov: 3

Z toho bez autocitácií: 3

Počet indexovaných ohlasov

CCC Current Content Connect: 11

SCO SCOPUS: 59

WOS CC Web of Science Core Collection: 45

SSCI Social Sciences Citation Index: 1

Počet ohlasov podľa teritoriality

Počet domácich vydaní: 2

Počet zahraničných vydaní: 71

Počet bez krajiny vydania: 2



 

To help provide better efficiency and user experience, we use cookies. By clicking or navigating the site, you agree to allow our collection and use of cookies.

  
spam vedelem