Hlavné menu UJS
Mgr. František Tömösközi, PhD.
Meno: Mgr. František Tömösközi, PhD.
Fakulta: Reformovaná teologická fakulta
Katedra: Katedra historických vied
Pracovné zaradenie: Výskumný pracovník
Kancelária: E 15
E-mail:
Telefón: +421 35 32 60 811

Vysokoškolské vzdelanie
Univerzita Jána Selyeho, PF
história, katechetika
2006 - 2011
Doktorandské štúdium
Univerzita Jána Selyeho, Reformovaná Teologická Fakulta
Cirkevná história
2011 - 2015

Pracovné pozície
Univerzita Jána Selyeho, Univerzitná Knižnica
Administratívny pracovník
2015 - 2017
Univerzita Jána Selyeho, Reformovaná Teologická Fakulta
výskumný pracovník
2017 - 2021
Univerzita Jána Selyeho, Reformovaná Teologická Fakulta
Adjunkt
2021 -


Oblasť výskumu Reformovaná cirkevná história v Československu. História reformovaných cirkevných zbory na Slovensku.

Výskumné projekty Reformovaná kresťanská cirkev na Slovensku v rokoch 1919–1952
1/0528/16
VEGA
2016 - 2019

Reformovaná kresťanská cirkev na Slovensku v rokoch 1948-1989
1/0083/20
VEGA
2020 - 2023



Prehľad publikačnej činnosti evidované v databáze CREPČ2 (Centrálny register evidencie publikačnej činnosti)

Stiahnuť
Skupina V - Vedecký výstup publikačnej činnosti (V1, V2, V3)

Počet výstupov: 14

V1 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok (7)

V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka (1)

V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu (6)

Skupina O - Odborný výstup publikačnej činnosti (O1, O2, O3)

Počet výstupov: 7

O1 Odborný výstup publikačnej činnosti ako celok (4)

O2 Odborný výstup publikačnej činnosti ako časť knižnej publikácie alebo zborníka (2)

O3 Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu (1)

Skupina P - Pedagogický výstup publikačnej činnosti (P1, P2)

Počet výstupov: 0

Skupina U - Umelecký výstup publikačnej činnosti (U1, U2, U3)

Počet výstupov: 0

Skupina D - Dokument práv duševného vlastníctva (D1)

Počet výstupov: 0

Skupina I - Iný výstup publikačnej činnosti (I1, I2, I3)

Počet výstupov: 0

Skupina A1 - Knižné publikácie charakteru vedeckej monografie (AAA, AAB, ABA, ABB, ABC, ABD)

Počet výstupov: 1

AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách (1)

Skupina A2 - Ostatné knižné publikácie (ACA, ACB, BAA, BAB, BCB, BCI, CAA, CAB, EAI, EAJ, FAI)

Počet výstupov: 18

FAI Zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky, atlasy...) (18)

Skupina B - Publikácie v karentovaných časopisoch alebo registrované vo WoS a Scopus (ADC, ADD, BDC, BDD, CDC, CDD, ADM, ADN, BDM, BDN)

Počet výstupov: 4

ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS (1)

ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS (3)

Skupina P - Patenty (AGJ)

Počet výstupov: 0

Skupina D - Ostatné sledované publikácie (ACC, ACD, ADE, ADF, AEC, AED, AEG, AEH, AFA, AFB, AFC, AFD, AFE, AFF, AFG, AFH, AEM, AEN, BBA, BBB, BCK, BDA, BDB, BDE, BDF, BEE, BEF, BFA, BFB, CBA, CBB, CDE, CDF)

Počet výstupov: 5

ADE Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch (1)

ADF Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch (1)

AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách (1)

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách (2)

Skupina O - Iné, nesledované publikácie (AFK, AFL, AGI, CAI, CAJ, CEC, CED, CGC, CGD, CIA, CIB, CJA, CJB, CKA, CKB, DAI, EDI, EDJ, GAI, GHG, GII)

Počet výstupov: 0

Ostatné - mimo kategórií MŠSR

Počet výstupov: 0

Počet výstupov spolu: 49

ŠTATISTIKA OHLASOV: 44

Štatistika ohlasov s kategóriou podľa Vyhlášky č. 397/2020 Z. z: počet ohlasov: 44

Citácia v publikácii vrátane citácie v publikácii registrovanej v iných databázach okrem citačných indexov: počet ohlasov: 41

Recenzia a umelecká kritika v publikácii: počet ohlasov: 2

Citácia v publikácii registrovaná v citačných indexoch: počet ohlasov: 1




Externý člen verejnej rady Maďarskej akadémie vied (od roku 2016)

Člen Kolégia doktorov Reformovanej cirkvi Maďarska (od roku 2017)


 

Dr. habil. Viktor Kókai-Nagy, PhD.
Meno: Dr. habil. Viktor Kókai-Nagy, PhD.
Vedúci katedry
Fakulta: Reformovaná teologická fakulta
Katedra: Katedra Starej a Novej zmluvy
Pracovné zaradenie: Docent
Kancelária: E 11
E-mail:
Telefón: +421 35 32 60 749
Zodpovedná osoba za profilový predmet študijného programu:
Reformovaná teológia (spojený 1.-2. stupeň, denná forma)
Teológia (3. stupeň, denná a externá forma)

Vysokoškolské vzdelanie
Károli Gáspár University
teológie
1991 - 1998
Rigorózne konanie
PhD
teológie
2004 - 2004
Doktorandské štúdium
Károli Gáspár University
teológie
1999 - 2002
Habilitácia
Károli Gáspár University
teológie
2014

Pracovné pozície
Selye János Universita Komarno
docentka
2015 -
Reformovaná Teologická Universita v Debrecíne
docentka
2015 -
Reformovaná Teologická Universita v Debrecíne
adjunkt professora
2007 - 2015


Oblasť výskumu Novy Zákon Teológia, Corpus Paulinum, História Nového Zakona, Josephus

Výskumné projekty Hodnoverná reč v spoločnosti - Skúmanie pojmu prísahy v cirkvi a v spoločnosti.
VEGA 1/0246/21

2021 - 2023

Konferencie Josephus
Podpora konferencií Regensburg–Komárno

2024 - 2026

Homiletické aspekty vianocného okruhu sviatkov
VEGA 1/0535/25

2025 - 2027



Prehľad publikačnej činnosti evidované v databáze CREPČ2 (Centrálny register evidencie publikačnej činnosti)

Stiahnuť
Skupina V - Vedecký výstup publikačnej činnosti (V1, V2, V3)

Počet výstupov: 17

V1 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok (2)

V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka (8)

V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu (7)

Skupina O - Odborný výstup publikačnej činnosti (O1, O2, O3)

Počet výstupov: 19

O1 Odborný výstup publikačnej činnosti ako celok (1)

O2 Odborný výstup publikačnej činnosti ako časť knižnej publikácie alebo zborníka (5)

O3 Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu (13)

Skupina P - Pedagogický výstup publikačnej činnosti (P1, P2)

Počet výstupov: 0

Skupina U - Umelecký výstup publikačnej činnosti (U1, U2, U3)

Počet výstupov: 0

Skupina D - Dokument práv duševného vlastníctva (D1)

Počet výstupov: 0

Skupina I - Iný výstup publikačnej činnosti (I1, I2, I3)

Počet výstupov: 0

Skupina A1 - Knižné publikácie charakteru vedeckej monografie (AAA, AAB, ABA, ABB, ABC, ABD)

Počet výstupov: 0

Skupina A2 - Ostatné knižné publikácie (ACA, ACB, BAA, BAB, BCB, BCI, CAA, CAB, EAI, EAJ, FAI)

Počet výstupov: 6

BAA Odborné knižné publikácie vydané v zahraničných vydavateľstvách (1)

FAI Zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky, atlasy...) (5)

Skupina B - Publikácie v karentovaných časopisoch alebo registrované vo WoS a Scopus (ADC, ADD, BDC, BDD, CDC, CDD, ADM, ADN, BDM, BDN)

Počet výstupov: 4

ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS (4)

Skupina P - Patenty (AGJ)

Počet výstupov: 0

Skupina D - Ostatné sledované publikácie (ACC, ACD, ADE, ADF, AEC, AED, AEG, AEH, AFA, AFB, AFC, AFD, AFE, AFF, AFG, AFH, AEM, AEN, BBA, BBB, BCK, BDA, BDB, BDE, BDF, BEE, BEF, BFA, BFB, CBA, CBB, CDE, CDF)

Počet výstupov: 44

ADE Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch (25)

ADF Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch (3)

AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách (4)

AED Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách (1)

AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách (2)

BDE Odborné práce v ostatných zahraničných časopisoch (1)

BEE Odborné práce v zahraničných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných) (6)

BEF Odborné práce v domácich zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných) (2)

Skupina O - Iné, nesledované publikácie (AFK, AFL, AGI, CAI, CAJ, CEC, CED, CGC, CGD, CIA, CIB, CJA, CJB, CKA, CKB, DAI, EDI, EDJ, GAI, GHG, GII)

Počet výstupov: 6

EDI Recenzie v časopisoch a zborníkoch (6)

Ostatné - mimo kategórií MŠSR

Počet výstupov: 0

Počet výstupov spolu: 96

ŠTATISTIKA OHLASOV: 37

Štatistika ohlasov s kategóriou podľa Vyhlášky č. 397/2020 Z. z: počet ohlasov: 37

Citácia v publikácii vrátane citácie v publikácii registrovanej v iných databázach okrem citačných indexov: počet ohlasov: 19

Citácia v publikácii registrovaná v citačných indexoch: počet ohlasov: 3

Recenzia a umelecká kritika v publikácii: počet ohlasov: 15




Zakladateľ a vedúci Josephus Research Institute, Selye János University Komárom, Fakulta reformovanej teológie
Tajomník novozákonnej sekcie kolégia lekárov
Člen SNTS (Studiorum Novi Testamenti Societas)
Člen predstavenstva spoločnosti Interfilm
 

 

ThDr. Alžbeta Öllősová
Meno: ThDr. Alžbeta Öllősová
Fakulta: Reformovaná teologická fakulta
Oddelenie: Dekanát
Pracovné zaradenie: Asistentka dekana
Kancelária: E 9
E-mail:
Telefón: +421 35 32 60 656

 

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VÝBEROVÉHO KONANIA

Rektor Univerzity J. Selyeho

v súlade so zákonom č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákonom č. 131/2002 Z. z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Zásadami výberového konania na obsadzovanie pracovných miest vysokoškolských učiteľov, pracovných miest výskumných pracovníkov, funkčných miest profesorov a docentov a funkcií vedúcich zamestnancov Univerzity J. Selyeho a v zmysle čl. 4 ods. 3 Pracovného poriadku Univerzity J. Selyeho a Základných pilierov rodovej rovnosti Univerzity J. Selyeho

v y h l a s u j e

výberové konanie na obsadenie funkcie vedúceho zamestnanca:

riaditeľ Univerzitnej knižnicečítajte viac

Osobný dotazník

Súhlas so spracúvaním osobných údajov na účely výberového konania


OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VÝBEROVÉHO KONANIA

Rektor Univerzity J. Selyeho

v súlade so zákonom č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákonom č. 131/2002 Z. z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Zásadami výberového konania na obsadzovanie pracovných miest vysokoškolských učiteľov, pracovných miest výskumných pracovníkov, funkčných miest profesorov a docentov a funkcií vedúcich zamestnancov Univerzity J. Selyeho a v zmysle čl. 4 ods. 3 Pracovného poriadku Univerzity J. Selyeho a Základných pilierov rodovej rovnosti Univerzity J. Selyeho

v y h l a s u j e

výberové konanie na obsadenie funkcie vedúceho zamestnanca:

riaditeľ Centra informačných služieb čítajte viac

Osobný dotazník

Súhlas so spracúvaním osobných údajov na účely výberového konania


Vyhlásenie volieb kandidáta na obsadenie funkcie dekana Pedagogickej fakulty Univerzity J. Selyeho

Akademický senát Pedagogickej fakulty Univerzity J. Selyeho (ďalej len „AS PF UJS“) vypisuje voľby kandidáta na funkciu dekana PF UJS podľa Čl. 37c, bod 7. Štatútu UJS a vnútorného predpisu UJS Zásady voľby kandidáta na dekana fakulty UJS a prijatia návrhu na odvolanie dekana fakulty Univerzity J. Selyeho (Čl. 38, bod 1., ods. n) Štatútu UJS).

Dátum konania volieb: 25. októbra 2023

Priebeh a harmonogram volieb:
Návrh kandidáta na dekana PF UJS môže podať každý člen akademickej obce PF UJS.

Návrhy kandidáta na dekana PF UJS sa podávajú neanonymne a v písomnej forme predsedovi AS PF UJS, od 28. júna 2023 do 25. septembra 2023, 12:00 hod. cez podateľňu UJS na predpísanom formulári (Návrhový list viď v prílohe). Na návrhy doručené pred 28. júnom 2023 a po 25. septembra 2023, 12:00 hod. sa neprihliada.

Kandidát na dekana má aspoň vysokoškolské vzdelanie 3. stupňa a aktívne (slovom i písmom) ovláda slovenský i maďarský jazyk, ktoré sú vyučovacími jazykmi UJS podľa zákona č. 465/2003 Z. z. o zriadení Univerzity J. Selyeho v Komárne.

Do 5. októbra 2023 predseda AS PF UJS zabezpečí súhlasné písomné vyjadrenie navrhnutých kandidátov s ich kandidatúrou na dekana PF UJS a so spracovaním osobných údajov pre potreby volieb kandidáta na dekana PF UJS, ich štruktúrovaný profesijný životopis, návrh stratégie rozvoja PF UJS a výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace.

Do 10. októbra 2023 predseda AS PF UJS zverejní zoznam kandidátov na dekana PF UJS na úradnej výveske UJS a na webovom sídle fakulty UJS.

Súčasťou volieb na obsadenie funkcie dekana PF UJS je verejné vypočutie uchádzačov. Verejné vypočutie uchádzačov sa uskutoční 23. októbra 2023. Verejné vypočutie sa uskutoční tak, aby možnosť klásť otázky kandidátom na funkciu dekana mali najmä členovia akademickej obce PF UJS a zástupcovia verejnosti. Verejné vypočutie sa vysiela naživo na webovom sídle UJS a celý záznam z verejného vypočutia sa zverejní na webovom sídle UJS najneskôr 24. októbra 2023. Záznam z verejného vypočutia sa zverejní do 26. októbra 2023.

Pri verejnom vypočutí sa zisťujú riadiace skúsenosti a manažérske schopnosti uchádzačov, ich vzťah k vysokoškolskému vzdelávaniu, vede a technike a vzťah k poslaniu a k oblasti pôsobenia PF UJS. Kandidát na funkciu dekana zároveň predstaví svoj návrh stratégie rozvoja PF UJS.

Kandidáta na funkciu dekana PF UJS volí volebné zhromaždenie, ktoré zvoláva predseda AS PF UJS najneskôr do 15. októbra 2023. Voľby kandidáta na funkciu dekana PF UJS sa uskutočnia dňa 25. októbra 2023, na volebnom zhromaždení. Volebné zhromaždenie tvorí Akademický senát PF UJS a osoby vymenované rektorom UJS, ktoré tvoria jednu štvrtinu členov volebného zhromaždenia. Rektor UJS vymenuje osoby, ktoré budú členmi volebného zhromaždenia do 11. októbra 2023. Člen volebného zhromaždenia sa nemôže uchádzať o funkciu dekana, ani sa stať zvoleným kandidátom na dekana PF UJS.

Výsledky volieb kandidáta na dekana PF UJS vyhlasuje predseda AS PF UJS.
Dekana PF UJS vymenúva rektor na štvorročné obdobie na základe volieb.

v Komárne, 9. júna 2023

doc. PaedDr. Andrea Puskás, PhD.
predseda AS PF UJS


Formulár na návrh kandidáta na funkciu dekana PF UJS (pdf)

Text oznámenia v anglickom jazyku - Announcement in English

Študijné oddelenia fakúlt môžu pomôcť v nasledovných prípadoch (v rámci AIS):

  • vyplnenie prihlášky (obsahová stránka)
  • problémy pri zápisoch predmetov
  • opakovane zapísané predmety
  • splnenie podmienok (pokračovanie v štúdií, štátne skúšky)
  • čo kde nájdeme (tlač, náhľad, ...)

Ekonomická fakulta
Budova EF UJS (Hradná ul. 21), 2. poschodie č.dv. 308
Spoločný email:

Študijní referenti:
Mgr. Andrea Tornóczi Nagy                        +421-35-3260 631          
Mgr. Erika Csomor                                      +421-35-3260 879          

Úradné hodiny a poskytované služby nájdete tu.

Pedagogická fakulta
Budova PF UJS (Bratislavská cesta 3322), 3. poschodie č.dv. 318
Spoločný email:

Študijní referenti:
Zsuzsanna Farkas                                            +421-35-3260 735          
Bc. Andrea Fábián                                            +421-35-3260 804           
Mgr. Lilla Bartalos                                             +421-35-3260 807           

Úradné hodiny a poskytované služby nájdete tu.

Reformovaná teologická fakulta
Budova EF UJS (Hradná ul. 21), 2. poschodie č.dv. 308
Spoločný email:

Študijná referentka:
Ing. Ilona Győrfy                                               +421-35-3260 456           

Úradné hodiny a poskytované služby nájdete tu.

AKADÉMICKÝ INFORMAČNÝ SYSTÉM -  AIS

Systém, ktorý využíva už šesťnásť slovenských vysokých škôl, slúži na elektronické spracovanie celej študijnej agendy. Informačný systém umožňuje minimalizovanie návštev študijného oddelenia, pretože väčšinu úkonov urobí študent, ale aj učiteľ, obrazne povedané, od notebooku z domu. Ďalšou výhodou je, že študent má detailné informácie o predmetoch, ktoré si má a ktoré si môže zapísať priamo v systéme, nebude teda musieť listovať v ročenke. Na druhej strane, učiteľ bude už v okamžiku zápisov vidieť, ktorí študenti si zapísali jeho predmet. Všetky priebežné a záverečné hodnotenia môže vložiť do systému, čo mu ušetrí prácu s vypisovaním výkazov o hodnotení predmetu. Taktiež je možnosť prihlásiť sa na rozvrhové akcie, a cez systém sa prebieha úplná administrácia záverečných prác, štátnych skúšok, poplatkov a ubytovania.

Poradíme Vám v nasledujúcich prípadoch: 

  • daný problém sa na základe príručiek a návodov nepodarilo vyriešiť (práca s niektorým modulom)
  • technický problém (prihlásenie, neotvorí sa stránka, vyskakovacie okná)
  • neúplný obsah (v menu chýba modul, ktorým chcete pracovať)
  • žiadosť o školenie
  • ďalšie problémy, súvisiace so systémom

Manažéri AIS a ich kontakt:

Rektorát (Elektrárenská cesta 2) – kancelária 19
Cez pracovné dni (Po-Pi): 8:00 – 16:00

Tamás Gróf:   +421-35-3260 652
     
Mgr. Szilvia Szász:   +421-35-3260 675
     
Ing. Eva Kováčová Kaczová:    +421-35-3260-634
    

 

Všeobecné otázky

1. Nepodarilo sa prihlásiť do AIS (problémy s loginom alebo heslom)

Keď dostanete hlášku: Chybné prihlásenie používateľa / A felhasználó hibás bejelentkezése / Wrong user loginNapísali ste nesprávne heslo. Prosím, kontrolujte nastavenia klávesnice (zapnutie/vypnutie CapsLock, QWERTY/QWERTZ, NumLock...)

Keď dostanete hlášku: Neznámy login používateľa / Ismeretlen felhasználónév / Unknow useer loginNesprávne ste zadali login. Keď nie ste si istý Vašim loginom, kontaktujte manažéra AIS.

2. Mám problémy s webovým prehliadačom...

Oficiálne sú podporované nasledujúce prehliadače:
MS Internet Explorer ver. 8.5 (a vyššie)
Mozilla Firefox ver. 4 (a vyššie)
Google Chrome

Na AiS2 portáli (https://ais2.ujs.sk) je k dispozícii  Test prehliadača  (pod „Prihlásiť“), ktorý umožňuje kontrolu nastavení Vášho prehliadača, resp. popisuje postup pre odporúčané nastavenia (povolenie pop-up okien, povolenie Cookies a pod.). Ďalší návod o nastavení prehliadača nájdete v Príručkách a návodoch pod podom Pre všetkých používateľov.

3. Chýba mi položka Zápis, zápisné listy - študent

Študent má prerušené alebo ukončené štúdium, teda štúdium študenta je neplatné – ak to tak nie je, kontaktujte študijné oddelenie fakulty.

4. Chýba mi predmet, ktorý vyučujem (nemôžem administrovať) – vyučujúci

Nie ste zaevidovaný ako vyučujúci daného predmetu. Kontaktujte vedúceho katedry alebo asistentku katedry.

5. Ako môžem vytlačiť zoznam zapísaných predmetov?

Najjednoduchší spôsob je, keď otvoríte aktuálny zápisný list a cez ikonku   „Tlač dokumentov” vyhľadáte položku „Výkaz štúdia na … semester”. Ak nie je časový interval pre tlač výkazu povolený, dostanete o tom hlášku, ale môžete vytlačiť informatívny výkaz.

Zápis a zápis predmetov

1. Aký je rozdiel medzi možnosťami „Zápis predmetov, kredity” a „Elektronický zápis”?

Obe možnosti sú definované hraničným dátumom, časovým intervalom, teda nemožno hocikedy vytvoriť zápisný list, alebo elektronický zápis. Dátumový interval nastavuje fakulta. Všeobecne platí, že „Zápis predmetov” je skôr ako „Elektronický zápis”. Vytvoriť si zápisný list a zapísať si predmety na budúci rok je možné vtedy (cca. máj-jún), keď fakulty zostavia študijné plány na budúci akademický rok (ešte pred koncom letného semestra, skúškového obdobia). Toto ešte nie je elektronický zápis!

„Elektronický zápis” sa koná spravidla počas letných prázdnin (presný dátum určí ŠO), keď je potrebné kontrolovať a potvrdiť údaje, výsledky a vytlačiť dokumenty. Tu je ešte možné kontrolovať a doplniť zapísané predmety. Elektronický zápis nahrádza osobný zápis na študijnom oddelení, teda je povinný a dátumom ohraničený.

2. Prečo neviem vytvoriť zápisný list na budúci akademický rok?

Vytvoriť zápisný list môžete iba v určenom dátumovom intervale. Dostanete hlášku: „Dátum pre zaevidovanie zápisného listu nie je v povolenom časovom intervale.” V ľavom menu „Dátumové intervaly” si môžete pozrieť, kedy je umožnené vytvoriť zápisný list: položka Predzápis.

3. Čo znamená, ak je predmet zobrazený modrou farbou, iný čiernou alebo sivou farbou v zápisnom liste?

Modrou farbou sú zobrazené tie predmety, v prípade ktorých nie ste prihlásený na rozvrh v celom rozsahu.
Čiernou farbou sú zobrazené predmety, na ktoré ste prihlásený aj na rozvrh v celom rozsahu.
Sivou farbou sú zobrazené neplatné predmety, ktoré vyškrtlo študijné oddelenie.

4. Čo znamená, ak je v zozname pridávaných predmetov niektorý z nich zobrazený červenou farbou?

Predmet je neaktuálny, v danom akademickom roku sa nedá zapísať. Ak neaktuálny predmet predsa potrebujete zapísať (nie len chcete), kontaktujte študijné oddelenie fakulty.

5. V budúcom ak. roku budem študentom 1. ročníka na magisterskom stupni. Ako  mám vytvoriť zápisný list?

K aktuálnemu štúdiu NEVYTVÁRAJTE zápisný list. Mgr. štúdium je samostatné štúdium so samostatným prijímacím konaním. Študijné oddelenie Vám vytvorí ďalšie štúdium II. stupňa, ak ste boli úspešní v prijímacom konaní (ak Vám vytvoria aj zápisný list, tam budete mať možnosť zapísať si predmety) 

Skúšky, hodnotenia

1. Prečo sa neviem prihlásiť na termín hodnotenia? (riadny termín, nie opravný)

Môže to mať rôzne príčiny:

a) nachádzate sa mimo intervalu prihlásenia sa na termín hodnotenia. Dátum prihlasovania si môžete pozrieť kliknutím na  „info” ikonku.
b) na dátum hodnotenia je už prihlásený maximálny počet študentov. Detailné informácie o termíne si môžete pozrieť kliknutím na   „info” ikonku.
c) ste prihlásený na iný termín hodnotenia z toho istého predmetu.

2. Neviem sa prihlásiť na opravný termín z predmetu, kde na predošlý termín nemám zaevidované hodnotenie.

Ak ste boli prihlásený na niektorý termín hodnotenia predmetu, neviete sa prihlásiť na druhý termín hodnotenia, kým vyučujúci nezaeviduje k predošlému termínu hodnotenie. Kontaktujte vyučujúceho (resp. hodnotiaceho) predmetu.

3. Neviem sa prihlásiť na opravný termín z predmetu napriek tomu, že predošlé hodnotenie mám zaevidované (FX)

Ak ste boli prihlásený na predošlý termín hodnotenia predmetu, ale vyučujúci zaevidoval hodnotenie buď bez termínu, alebo k inému termínu, systém to vyhodnotí, akoby ste nedostali žiadne hodnotenie k predošlému termínu. Preto nie je možné prihlásiť sa na druhý termín. Kontaktujte vyučujúceho (resp. hodnotiaceho) predmetu.

4. Neviem sa prihlásiť na opravný termín z predmetu, kde predošlé hodnotenie mám lepšie ako FX.

Ak z predmetu máte konečné hodnotenie (A-E) a vy sa chcete prihlásiť na opravný termín, vyučujúci Vám to môže povoliť pri zaevidovaní pôvodného hodnotenia. Kontaktujte vyučujúceho (resp. hodnotiaceho) predmetu.

Upozornenie: Aj v takomto prípade bude posledné hodnotenie započítané do priemeru, aj vtedy, ak je horšie, ako pôvodné hodnotenie.

Príručky a návody ponúkajú pomoc pri používaní jednotlivých modulov AIS pre rôzne typy používateľov. Dokumenty sa otvárajú vo formáte pdf. O poskytnutie ďalšej podpory môžete požiadať osobne, telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu kliknutím na položku "Manažéri AIS".

Pre uchádzačov

Pre študentov

Pre vyučujúcich

  • Priebežné hodnotenie v AIS
  • Vypisovanie termínov hodnotenia
  • Evidencia hodnotenia študentov
  • Záverečné práce
  • Hodnotenie štátnicových skúšok
  • Doktorandské štúdium
  • Elektronická nástenka
  • Rezervácia miestnosti

Pre všetkých používateľov

Horizon 2020 Call: H2020-SC6-TRANSFORMATIONS-2018-2019-2020
(SOCIOECONOMIC AND CULTURAL TRANSFORMATIONS IN THE CONTEXT OF THE FOURTH INDUSTRIAL REVOLUTION)
 
Téma: TRANSFORMATIONS-22-2020 Druh akcie: CSA
 
Číslo: 101004653
 
Skratka: Inclusion4Schools

Školské - komunitné partnerstvo na zvrátenie nerovnosti a vylúčenia: transformačné postupy segregovaných škôl

Súhrn

Hlavným motívom tohto programu je predovšetkým vzdelávanie, navrhované opatrenia sú namierené proti múrom symbolizujúcim (pomyslené, symbolické i skutočné) vylúčenie zo spoločnosti, ktorých cieľom je rozdelenie detí (podľa tried, etnickej príslušnosti, pohlavia, atď.), zároveň rozdeľujúc a odcudzujúc od seba miestne komunity, do ktorých tieto deti patria a tým pádom aktívne (a opätovne) produkujúc nerovnomernosť a rozdiely. Cieľom projektu je, aby v rozpore so znovuprodukovanými mocenskými nástrojmi vylúčenia zo spoločnosti, kultúrou mlčania a nespravodlivými štruktúrami, prostredníctvom vzdelávania pomáhal a podporoval pedagogické nástroje akceptácie, kultúru dialógu a premenu nespravodlivých štruktúr. Paralelne s výskumom a inováciami sú prvoradé ciele navrhovaných opatrení nasledujúce: (1) komunitné školy (zohrávajúce dôležitú úlohu pri budovaní a udržiavaní súdržných miestnych komunít), podpora a koordinácia praktických komunít týchto škôl, (2) iniciovaním a koordináciou konvergencie a synergie miestnych, regionálnych a transnacionálnych komunít vytvoriť priestor na zdieľanie (vedomostí, praxe, solidarity) medzi takýmito komunitami. Projekt pravdepodobne pomôže iným európskym iniciatívam a zásahom, ktoré majú za cieľ zvrátiť nerovnomernosť a disproporcie. Uplatnením misijného prístupu zameraného na efektivitu práce a na konkrétne výzvy, koordináciou spolupráce medzi účastníkmi, t. j. pedagógmi, výskumníkmi, miestnymi komunitami a inými organizáciami (napr. rozhodujúci politici) za súčasného stupňovania synergií v záujme vytvorenia odbornopolitických a rozvojových sietí a napomáhania politickej akceptácii projektu.

Ciele

Cieľom projektu preskúmať súčasný stav a konať proti segregácii vo vzdelávaní a proti systémovému a opätovnému vytváraniu nerovností v kontexte znevýhodnených žiakov a komunít.

Konkrétne ciele sú:

  • využívať efektívne postupy v oblasti pedagogického výskumu na zvrátenie nerovností vo vzdelávaní;
  • analyzovať a hodnotiť školské postupy, ktoré sú podložené výskumom založeným na dôkazoch;
  • zlepšiť prístup k poznatkom a údajom o územnom/regionálnom vylúčení zo vzdelávania;
  • koordinovať a podporovať interdisciplinárnu a medziodvetvovú spoluprácu s cieľom zvýšiť účinnosť politiky EÚ v oblasti sociálneho začlenenia;
  • zlepšiť sieťovú aktivitu medzi zúčastnenými stranami diskurzu o nerovnosti (mestské úrady, rómske organizácie, hnutia za občianske práva, centralizované štátne subjekty a miestne orgány, inštitúcie sociálneho zabezpečenia, systémy verejného zdravia a sociálnej starostlivosti, cirkvi, akademické združenia, výskumné ústavy, komunitné médiá, atď.);
  • podporovať miestne komunity (správcov a klientov škôl, miestne organizácie, podnikateľov, atď.) pri vytváraní platformy na diskusiu o ich miestnych problémoch;
  • podporovať šírenie a preberanie politík transformačných postupov v segregovaných zariadeniach, ktoré prispievajú k spolupráci a partnerstvu medzi školami a komunitami.
  • rozvíjať nástroje na podporu budovania sietí a zdieľania skúseností škôl s pedagogickými programami zameranými na komunitu na národnej a medzinárodnej úrovni;
  • podporovať a uľahčovať transformáciu pedagogických postupov a stimulovať zmeny v porozumení komunít s cieľom zvýšiť súdržnosť, spoluprácu a rozvoj kompetencií;
  • definovať a ustanoviť techniky a stratégie pre udržateľnosť transformačných postupov a vytvoriť sieť s podporovanými RIA projektmi, aby sa zabezpečil celkový dlhodobý dopad projektu.

Participanti

  1 (Koordinátor)

  John Wesley Theological College

  Maďarsko

  2

  Regional Centre for Information and Scientific Development

  Maďarsko

  3

  C.E.G.A. Foundation

  Bulharsko

  4

  Universita J. Selyeho

  Slovensko

  5

  Oltalom Charity Society

  Maďarsko

  6

  Albanian National Orphans Association

  Albánsko

Ďalšie informácie môžete vyžiadať od:

Dr. habil. PaedDr. Melinda Nagy, PhD.

https://inclusion4schools.eu/sk/

https://www.facebook.com/inclusionforschoolsslovakia

Táto webová stránka používa súbory cookie na zlepšenie používateľskej skúsenosti a zabezpečenie svojho efektívneho fungovania. Používaním tohto webu súhlasíte s uchovávaním cookies.

  
spam vedelem