ThDr. Alžbeta Öllősová
![]() |
|
![]() |
|
Rektor Univerzity J. Selyeho
v súlade so zákonom č. 131/2002 Z. z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a Zásadami výberového konania na obsadzovanie pracovných miest vysokoškolských učiteľov, pracovných miest výskumných pracovníkov, funkčných miest profesorov a docentov a funkcií vedúcich zamestnancov Univerzity J. Selyeho a dokumentom Všeobecné kritériá na obsadzovanie funkcií profesorov a docentov a konkrétne podmienky výberového konania na obsadzovanie funkcií profesorov na Univerzite J. Selyeho a v zmysle Základných pilierov rodovej rovnosti Univerzity J. Selyeho
v y h l a s u j e
výberové konanie na obsadenie pracovných a funkčných miest vysokoškolských učiteľov: čítajte viac
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
PF UJS - Prílohy - Prehľad plnenia kritérií - uchádzači o funkčné miesto profesora alebo docenta
FEI UJS - Prílohy - Prehľad plnenia kritérií - uchádzači o funkčné miesto profesora alebo docenta
RTF UJS - Prílohy - Prehľad plnenia kritérií - uchádzači o funkčné miesto profesora alebo docenta
Súhlas so spracúvaním osobných údajov na účely výberového konania
Študijné oddelenia fakúlt môžu pomôcť v nasledovných prípadoch (v rámci AIS):
Ekonomická fakulta
Budova EF UJS (Hradná ul. 21), 2. poschodie č.dv. 308
Spoločný email:
Študijní referenti:
Mgr. Andrea Tornóczi Nagy +421-35-3260 631
Mgr. Erika Csomor +421-35-3260 879
Úradné hodiny a poskytované služby nájdete tu.
Pedagogická fakulta
Budova PF UJS (Bratislavská cesta 3322), 3. poschodie č.dv. 318
Spoločný email:
Študijní referenti:
Zsuzsanna Farkas +421-35-3260 735
Bc. Andrea Fábián +421-35-3260 804
Mgr. Lilla Bartalos +421-35-3260 807
Úradné hodiny a poskytované služby nájdete tu.
Reformovaná teologická fakulta
Budova EF UJS (Hradná ul. 21), 2. poschodie č.dv. 308
Spoločný email:
Študijná referentka:
Ing. Ilona Győrfy +421-35-3260 456
Úradné hodiny a poskytované služby nájdete tu.
Systém, ktorý využíva už šesťnásť slovenských vysokých škôl, slúži na elektronické spracovanie celej študijnej agendy. Informačný systém umožňuje minimalizovanie návštev študijného oddelenia, pretože väčšinu úkonov urobí študent, ale aj učiteľ, obrazne povedané, od notebooku z domu. Ďalšou výhodou je, že študent má detailné informácie o predmetoch, ktoré si má a ktoré si môže zapísať priamo v systéme, nebude teda musieť listovať v ročenke. Na druhej strane, učiteľ bude už v okamžiku zápisov vidieť, ktorí študenti si zapísali jeho predmet. Všetky priebežné a záverečné hodnotenia môže vložiť do systému, čo mu ušetrí prácu s vypisovaním výkazov o hodnotení predmetu. Taktiež je možnosť prihlásiť sa na rozvrhové akcie, a cez systém sa prebieha úplná administrácia záverečných prác, štátnych skúšok, poplatkov a ubytovania.
Poradíme Vám v nasledujúcich prípadoch:
Manažéri AIS a ich kontakt:
Rektorát (Elektrárenská cesta 2) – kancelária 19
Cez pracovné dni (Po-Pi): 8:00 – 16:00
Tamás Gróf: | +421-35-3260 652 |
Mgr. Szilvia Szász: | +421-35-3260 675 |
Ing. Eva Kováčová Kaczová: | +421-35-3260-634 |
Príručky a návody ponúkajú pomoc pri používaní jednotlivých modulov AIS pre rôzne typy používateľov. Dokumenty sa otvárajú vo formáte pdf. O poskytnutie ďalšej podpory môžete požiadať osobne, telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu kliknutím na položku "Manažéri AIS".
Horizon 2020 Call: H2020-SC6-TRANSFORMATIONS-2018-2019-2020 |
![]() |
Školské - komunitné partnerstvo na zvrátenie nerovnosti a vylúčenia: transformačné postupy segregovaných škôl
Súhrn
Hlavným motívom tohto programu je predovšetkým vzdelávanie, navrhované opatrenia sú namierené proti múrom symbolizujúcim (pomyslené, symbolické i skutočné) vylúčenie zo spoločnosti, ktorých cieľom je rozdelenie detí (podľa tried, etnickej príslušnosti, pohlavia, atď.), zároveň rozdeľujúc a odcudzujúc od seba miestne komunity, do ktorých tieto deti patria a tým pádom aktívne (a opätovne) produkujúc nerovnomernosť a rozdiely. Cieľom projektu je, aby v rozpore so znovuprodukovanými mocenskými nástrojmi vylúčenia zo spoločnosti, kultúrou mlčania a nespravodlivými štruktúrami, prostredníctvom vzdelávania pomáhal a podporoval pedagogické nástroje akceptácie, kultúru dialógu a premenu nespravodlivých štruktúr. Paralelne s výskumom a inováciami sú prvoradé ciele navrhovaných opatrení nasledujúce: (1) komunitné školy (zohrávajúce dôležitú úlohu pri budovaní a udržiavaní súdržných miestnych komunít), podpora a koordinácia praktických komunít týchto škôl, (2) iniciovaním a koordináciou konvergencie a synergie miestnych, regionálnych a transnacionálnych komunít vytvoriť priestor na zdieľanie (vedomostí, praxe, solidarity) medzi takýmito komunitami. Projekt pravdepodobne pomôže iným európskym iniciatívam a zásahom, ktoré majú za cieľ zvrátiť nerovnomernosť a disproporcie. Uplatnením misijného prístupu zameraného na efektivitu práce a na konkrétne výzvy, koordináciou spolupráce medzi účastníkmi, t. j. pedagógmi, výskumníkmi, miestnymi komunitami a inými organizáciami (napr. rozhodujúci politici) za súčasného stupňovania synergií v záujme vytvorenia odbornopolitických a rozvojových sietí a napomáhania politickej akceptácii projektu.
Ciele
Cieľom projektu preskúmať súčasný stav a konať proti segregácii vo vzdelávaní a proti systémovému a opätovnému vytváraniu nerovností v kontexte znevýhodnených žiakov a komunít.
Konkrétne ciele sú:
Participanti
1 (Koordinátor) |
John Wesley Theological College |
Maďarsko |
2 |
Regional Centre for Information and Scientific Development |
Maďarsko |
3 |
C.E.G.A. Foundation |
Bulharsko |
4 |
Universita J. Selyeho |
Slovensko |
5 |
Oltalom Charity Society |
Maďarsko |
6 |
Albanian National Orphans Association |
Albánsko |
Ďalšie informácie môžete vyžiadať od:
Dr. habil. PaedDr. Melinda Nagy, PhD.